Liten och Ynklig

Det är så jag känner mig, nu när jag är förkyld. Helst av allt skulle jag vilja kura ihop mig under ett varmt täcke med en kopp te och ligga så hela da'n. Sova och läsa lite om vartannat och kanske se på en film eller två... Tyvärr finns det nåt som kallas föräldraansvar nu för tiden, vilket gör att jag inte riktigt kan koppla bort omvärlden och tycka synd om mig själv. När barnen gått och lagt sig, nån gång efter halv nio, kanske den där drömmen kan slå in, men då är jag så slut efter dagen att jag bara somnar — nada más!

Igår kväll lyckades jag emellertid se en hel film, men bara för att jag sovit på soffan tidigare på kvällen. Nu ska jag prova samma sak, utan att ha sovit nånting innan, så får vi se hur det går. Vi ska senämligen se första filmen i vampyrsagan, Twilight. Imorgon kanske vi ser New Moon.

Äntligen har det så blivit dags att kura upp i soffan och tycka lite synd om mig själv!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0