Mycket trevligheter...

...har det blivit den senaste veckan. På den internationella marknaden i fredags köpte jag en hel del godsaker; tysk korv, franska ostar, spanska churros och det bästa och gottaste av allt - italiensk nougat!

Mmmmmums!

Det här var verkligen en smakupplevelse, och en fröjd för ögat likaså. Om ni får möjlighet att köpa sånt här framöver - gör det!

I söndags firade jag min födelsedag tillsammans med mina föräldrar, lillasyster, mormor och min lilla familj. Det var ett tag sen vi var samlade så många runt bordet och dessutom åt så god mat, och därför var det extra kul att fira. Jag hade blivit sugen på Pastel de Choclo, chilensk majspaj, och tyckte det passade än bättre eftersom det nyligen hade varit Chiles nationaldag (18:e september) då det är vanligt att man äter just majspaj. Så det blev så här fina pasteles de choclo och en fin, hemmagjord tårta till!







Fina presenter fick jag oxå i form av två presentkort, ett på PAUS Spa och ett på min favoritbutik - Lin & Co, så snart ska jag bli både len OCH fin. Jag är verkligen jätteglad!!

Tack allihopa för att ni gjorde min dag speciell! Och syster S: du var saknad!

Nu ska jag laga lite middag tidigare än vanligt, för ikväll får vi veta om vi blir ägare till ett BoKlok-radhus...

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0