Finally!

Ja, så hittar jag alltså hit till slut. Jag vet att klockan är sjukt mycket och jag borde ha legat i säng för ett bra tag sen, men jag bara måste skriva av mig NU!

Igår måndag skrev vi nämligen äntligen på kontraktet för HUSET. För er som följt bloggandet, kommer det kanske som en överraskning att det blev ett helt annat hus än det som jag nämnt tidigare. Till saken hör att det andra radhuset egentligen oxå var för litet för vår stora familj, och vi hittade ett annat mycket större i samma omgivning. Banken har tagit sin tid på sig, och vi har t.o.m hunnit börja misströsta att det hela inte skulle bli av, men nu är det klart! Inflyttning borde bli ungefär vid den här tiden nästa år. Och förhoppningsvis får vi fira julen 2010 i VÅRT stora, fina hus tillsammans med övriga släkten!

Nedan ser ni lite bilder och vi har lyckats få tag på en hörntomt, som faktiskt blir en av de största på området med 23 hus. Modellen heter Smilla och är alltså ett kedjehus från tillverkaren Myresjöhus. I am so happy!




Givetvis har det ju hänt en hel massa andra saker sedan jag bloggade sist, men det får jag ta en annan dag. Nu ska här sovas!!

Gonatt kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0